Reklamáció

Reklamáció

Hibát észlelt a cipőjén? Egyszerűen benyújthatja a reklamációt. Ha a reklamáció jogos, megjavítjuk a cipőt, új párt küldünk, vagy visszatérítjük az árát.


Hogyan nyújthat be reklamációt?

  1. Töltse ki a reklamációs űrlapot ITT.
  2. Csomagolja be biztonságosan a cipőt és a kitöltött űrlapot.
  3. Küldje el a csomagot az alábbi címre. Ha a reklamáció jogos, mi álljuk a szállítási költséget.
  4. Ha a reklamáció elfogadásra kerül, és pénzvisszatérítés szükséges, az összeget 14 napon belül visszatérítjük a jóváírási értesítő kiállításától számítva, amelyet e-mailben fog megkapni.

Reklamációs cím:

GROUNDIES CZ&SK - Premium Barefoot s.r.o.
Českomoravská 2517/13
Praha 9
190 00
Csehország


Mi történik a reklamáció elbírálása után?

- Javítható hiba esetén a cipőt szakszerűen megjavítjuk, és mihamarabb visszaküldjük.
- Ha a cipő nem javítható, egy új párt küldünk.
- Ha a kívánt modell nincs raktáron, vagy a reklamációt 30 napon belül nem tudjuk megoldani, az összeget visszatérítjük az Ön számlájára.


Milyen esetekben nem érvényesíthető a reklamáció?

- Normál használatból eredő kopás
- Mechanikai sérülések (pl. szakadás, külső behatás)
- Nem megfelelő karbantartás vagy helytelen használat okozta hibák
- Saját kezűleg végzett javításokból eredő károk


Más okból szeretné visszaküldeni a cipőt?

Ha a méret nem megfelelő, vagy másik modellt választana, egyszerűen visszaküldheti a cipőt. Kérjük, olvassa el a visszaküldési útmutatónkat.

Kérdése van?

Vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi e-mail címen: info@groundies.hu